ponedeljek, julij 24

Ljubljana - Frisco

Po cca. 27 urah sem se le priplazil do San Francisca. Do Washingtona je bila pot normalna, edino famozni boing 747 (Jumbo Jet) ima zelo malo leg rooma zato sem bil ves poloman. Presenetili so me ljudje, ki so neverjetno prijazni (tudi na letaliscu). Je pa seveda potrebno zadostiti njihovi terorfobiji in se slikati in dati prstne odtise.
No kako priti iz Washingtona je pa druga zgodba. Vsi leti so bili ali prestavljeni ali odpovedani zaradi neviht na zahodu. Imel sem sorazmerno sreco in sem bil na poti ze po priblizno 11 urah.
San Franciso je spet postregel s presenecenjem - ni bilo moje prtljage. Po nekaj raziskovanja z usluzbencem lost bagage smo prisli do zakljucka da je prtljaga ze zdavnaj prisla in da je v enem od lockerjev, cool. In tako se je zacelo,...